Aloha, Bellas!

I meant to post on Friday before I left…but the sand in the hourglass ran out before I had a chance.

IMG01023

I spent the weekend in Hawaii, touring the island of Oahu for an upcoming feature for BlackAtlas.com. That’s me at the Diamond Head volcanic crater!

I am in LOVE with Hawaii right now. Words can’t describe how beautiful the landscape and culture of Hawaii are. And words also can’t describe how exhausted I am after that long flight! I’ll be back later on with Golden Globes beauty tips and more — and my photos and video from Honolulu will be posted on BlackAtlas soon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

  1. You look gorgeous, Bella! Looking forward to your post!

  2. OMG!! I would loooove to go back but im dreading that 13hr flight and i cant save enuff money for all the shoppin there, lol. you look good and well rested! enjoy that fresh food and handcrafted accessories, bring me some back :)

  3. I’m so jealous of your trip. Hawaii is beautiful! Can’t wait to hear about it.

  4. I am GREEN right now, I have ALWAYS Wanted to go to Hawai’i.

  5. Awwww. You look gorgeous!!! Wanna go to Hawaii, too.

  6. Yay I’m so glad you love hawaii! I myself love Maui (Kaanapali) and I even got married there! It’s so beautiful.

  7. Wow, Hawaii certainly agrees with you. You look amazingly beautiful. Looking forward to seeing your BlackAtlas feature.

  8. Enjoy your time away from the cold Bella!

  9. Welina mai, Bella! I’m a long time Hawai‘i reader who’s stoked to have you on my little island of O‘ahu. I hope your time in Hawai‘i is wonderful and will look forward to your post on BlackAtlas!!

  10. some ppl just have all the luck. I wanna go to hawaii!

  11. Born Jamericuban says:

    Ohh, I’m so green with envy right now! I love Oahu, I went to undergrad at HPU and stayed an extra year after graduating. Enjoy it!

  12. Im so jealous. I miss Hawaii. I also went to HPU and stayed an extra couple of years after graduating. Sea Warriors stand up!! :)

  13. Wonderful picture :) Enjoy Hawaii!

  14. I’m lovin’ this pic of you, Bella. Hoping you had a blast.

    Take care,
    CO

  15. You look lovely! in your M2 dress! Yup that’s a Trini dress!
    Glad that you got some well deserved sun and some rest away from laptops and mobile phones. I eagerly await the Black Atlas post.

  16. Tahitian Moon says:

    You look beautiful in your green. I can’t wait to read your article. Please let us know when it’s live. It’s timely, because I’m saving up to go to on vacation and Hawaii is on the short list (so is Bermuda-any advice)

  17. you look so stunning and happy! yayay glad ur having fun..BTW LOOK WHERE UR FELLOW BELLA IS ON THAT PURPLE LAB CONTEST* HAPPY DANCE*..http://www.purplelabnyc.com/hsnstar/?pbb_qsi=27987478

  18. Looking forward to living vicariously through your post :-)

Speak Your Mind

*